AKADEMIE ICT MANAGEMENTU

Od firemních hodnot ke každodennímu rozhodování v ICT

Umění řízení služeb aneb SLA v praxi - „Důvěřuj, ale prověřuj“

back  Zpátky na Akademii...

sla


TERMÍN: 30.3.2021
KREDITY: 8

Cílem kursu je Vás nejen seznámit s tím, jak se SLA konstruují, ale primární snahou přednášejících je Vás obohatit o zkušenosti jak z dodavatelské, tak z odběratelské strany. SLA a pohled na ně se liší podle povahy zaměření organizace, a proto se kurs zaměřuje spíše na filozofii/ přístup k tomu, jak definovat, měřit a řídit kvalitu služeb v organizaci.

Přihláška na Kurz


 

Přečtěte si hodnocení kurzu

Zúčastnili jste se kurzu? Napište nám Vaše dojmy. Děkujeme!

You are not logged in. Please login to continue

Náplň kurzu:
Lektor:
Praktický přínos:

Naši klienti nám napsali

Chcete nás kontaktovat?

TATE International s.r.o.
Hořejší nábřeží 21, 150 00 Praha 5
IČO: 25148125 , DIČ: CZ25148125

phone  Tel: +420 737 215 220
email  E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 
 
Back to top

Na naší webové stránce používáme cookies. Některé z nich jsou nutné pro běh stránky, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit vlastnosti stránky na základě uživatelských zkušeností (tracking cookies). Sami můžete rozhodnout, zda cookies povolíte. Mějte prosím na paměti, že při odmítnutí, nemusí být stránka zcela funkční.